![](https://i0.wp.com/michalhorsky.cz/wp-content/uploads/2023/05/9d065ccade6bab07ad4031aa12188d57_66832_236154593205523_380023831_n.jpg)
Masérské studio
vizitky, letáky vouchery, stránky
![](https://i0.wp.com/michalhorsky.cz/wp-content/uploads/2023/05/67a2fe1735a3599b410eaae0bdddabeb_1229874_236155899872059_1355030985_n.jpg)
Restaurace katalog
Fotografování jídla, meníčka jídelní lístek ....
![](https://i0.wp.com/michalhorsky.cz/wp-content/uploads/2023/05/57d133c4831238b946d657fcf0f7c2f0_1239045_236154063205576_662510816_n.jpg)
Board směrovka
Pfka, různé tiskoviny, stránky
![](https://i0.wp.com/michalhorsky.cz/wp-content/uploads/2023/05/fa4ea3e2bcbe4c5876ddaaa0f76888bb_1240472_236153226538993_706690819_n.jpg)
Grafika pro autoservis
vizitky, board, stránky
![](https://i0.wp.com/michalhorsky.cz/wp-content/uploads/2023/05/589097777c8252b5a390855fc6dff803_1377127_236155983205384_780426527_n.jpg)
Grafika pro restauraci
soutěžní grafika na akci
![](https://i0.wp.com/michalhorsky.cz/wp-content/uploads/2023/05/1b2dcac18a82e8d18f7632dcf3c9f561_10906269_435567359930911_8295867845754408856_n.jpg)
Salon krásy
návrh vizitek
![](https://i0.wp.com/michalhorsky.cz/wp-content/uploads/2023/05/c94c9a437a5106a2d491a152ed12de36_15443153_743569635797347_3025605390942999718_o.jpg)
Návrh loga
návrh loga pro Yoga centrum
![](https://i0.wp.com/michalhorsky.cz/wp-content/uploads/2023/05/b681fde40a542682ae7211d748a59c82_23783730_942516462569329_9139629725859386095_o.jpg)
reklamní návrh
pro internetový obchod s oblečením
![](https://i0.wp.com/michalhorsky.cz/wp-content/uploads/2023/05/230fd63bbe4a61e54de241c610dbaa5b_24172849_947886362032339_7213877649064219584_o.jpg)
vizitka
vizitka, fotografování a další tiskoviny
![](https://i0.wp.com/michalhorsky.cz/wp-content/uploads/2023/05/d97fbbd3b0b8e12fc416853864d84607_130853770_1891881807632785_521593047556981477_n.jpg?ssl=1)
Zadání zákazníka
Takto to vidí zákazník jak to má vypadat
![](https://i0.wp.com/michalhorsky.cz/wp-content/uploads/2023/05/f106bca289e488cfc2bd39c77764a499_130859714_1891881850966114_2997728398575647959_n.jpg?ssl=1)
Výsledek
Nadčasový 3d design pro zákazníka. Tak to vidíme my.
![](https://i0.wp.com/michalhorsky.cz/wp-content/uploads/2023/05/4ac3a542099ad173f14102069662d374_DSCF0004.jpg?ssl=1)
Původní foto
Autosalon před rekostrukcí
![](https://i0.wp.com/michalhorsky.cz/wp-content/uploads/2023/05/41f59d47bdc62228209985b732e94193_kia_nachod.jpg?ssl=1)
Návrh realizace
náhled realizace autosalonu a propagace značky
Návrh grafiky a loga: Klíčové principy pro vytvoření silné vizuální identity
Grafika a logo hrají klíčovou roli v tvorbě vizuální identity firmy, organizace nebo značky. Správně navržená grafika a logo mohou pomoci přitáhnout pozornost, vyjádřit hodnoty a osobnost a vytvořit jedinečný dojem. Pokud se chystáte vytvořit novou grafiku nebo logo, zde jsou klíčové principy, které byste měli zvážit.
Porozumění značce a cílové skupině:
Než začnete navrhovat grafiku a logo, je důležité důkladně porozumět značce a cílové skupině. Přemýšlejte o hodnotách, poslání a vizi vaší značky. Zvažte, jaký dojem chcete vyvolat u vašich zákazníků a jaký styl a estetiku nejlépe osloví vaši cílovou skupinu.
Jednoduchost a srozumitelnost:
Jednoduchost je klíčovým principem v návrhu loga a grafiky. Zvolte jednoduché tvary, čisté linie a minimální množství detailů. Logo by mělo být snadno identifikovatelné a zapamatovatelné i ve zmenšeném provedení. Zároveň by mělo jasně vyjádřit značku a její charakter.
Originalita a jedinečnost:
Chcete-li vyniknout mezi konkurencí, je důležité vytvořit originální a jedinečnou grafiku a logo. Vyhněte se šablonám a kopírování jiných designů. Přemýšlejte o kreativních způsobech, jak vyjádřit unikátní prvky vaší značky a vytvořit rozpoznatelný vizuální styl.
Barvy a typografie:
Výběr správných barev a typografie má velký vliv na dojem z grafiky a loga. Zvažte význam různých barev a jak se tyto barvy hodí k vaší značce. Vyberte čitelnou a vhodnou typografii, která bude korespondovat s charakterem značky a případně zdůraznit její jedinečnost.
Flexibilita a skalovatelnost:
Grafika a logo by měly být snadno použitelné na různých platformách a v různých velikostech. Ujistěte se, že design je dostatečně flexibilní a zachována kvalita.